Kata Ku


Khamis, 17 Mac 2016

SELAMAT BERTUNANG RABIAH DAN ENCIK TUNANG

Alhamdulillah pada 29/2/2016 majls pertunangan aku telah berlangsung dengan jayanye..semoga pertunangan ini sampai ke jinjang pelamin..aamiin
Cincin di sarung oleh bakal mak mertua...thanks pada Encik Tunang sebab terima saya seadaanya..pas ni tunggu majlis perkahwinan aku 1/5/2016..in sha allah

 

#Coumting day...44 day...weeeeeeee...in sha allah

Selasa, 18 Ogos 2015

SUKA SUKIE HARI RAYA 2015... LUV U ALL

Pic-pic hari raya..meriah sebab semua adik beradik berkumpul.



Nakal anak-anak aku ni...


ok..antie ngan anak sedara (BFF)..mmg kaki selfie



Baiklah...posisi nak selfie kena betul..baru nampak lonjong sikit muka..nampak kurus la..hehehe



On the way pergi rumah Bos besau


hahaha...kandid..pas pekena nasi arab pengsan..apa la yang diubuhnye...

 Abang-abang ngan sepupu

Hari raya Perdana UiTM

 

Eh..eh..siapa ni??!..huhuhu..senget lak..sakit tengkuk kita



Huh... antie dia pun samo nakal...

Selasa, 28 April 2015

TRIP TO VIETNAM (HO CHIN MINH)

Alhamdulillah..selamat pergi dan selamat pulang group kami ni. Kami pergi pada 12 April 2015 hingga 15 April 2015. Memang seronok pergi reramai macam ni. Macam-macam ragam yang hado. Menghabiskan duit kat Vietnam ni la. Yang paling best, Kopi dia wallahhhhhhh...aku yang tak minum kopi terus minum hari-hari nak cari, sampaikan budak ni cakap ada ubuh kas-kas ke...hihihi
Biar gambar berbicara......

 Ketibaan di Lapangan Terbang di Vietnam (Tan Son Nhat)

 Tinggal di Hotel Blessing 1...Senang nak cari restoran Islam...

Ini dia kopi halal..yang sedap sangat tu.. 

 Ok ni kat sungai mekong..muka berkerut..menahan terik matahari

 Gula-gula kelapa...makan je beli tidak..hihihi

 Yeaaa..sungai mekong..cuak gak naik sampan ni..takut tenggelam

 Atas Star Cruese





 Ubi kayu dah sojuk...

 Inilah dia hasil tangkapan di Vietnam..tak banyak membeli pun...

 Okey..ni Wallet aku nak bagi buah hati..kulit buaya ok..dah test..siap bakar bagus tak terbakar..tapiiiiiii....
Tapiiii....dalam dia kulit Vavi la pulak...huhuhu..kesian...jalannya aku beli kulit lembu la wallet dia.. 

 Borong jangan tak borong


Cun tak awek sebelah aku ni..hihihi...


Dah selesai jalan-jalan buang duit..lepas ni nak pergi mana lak..hihihi.
yang pasti lepas ni kena simpan duit la pulak..untuk apa? jeng..jeng..jeng...nak kaweeen laaaa...bila ni..huhuhu..lepas ni honeymoon la pulak laaa...simpan duit..simpan duit...
>Harap-harap impian jadi kenyataan...aamiin...

Jumaat, 27 Februari 2015

GAMBAR SKODENG


Kesian...anak sapa la ni..ngantok sangat sampai tidur nyenyak. kena lak angin pantai sepoi-sepoi..hihihi.
siapalah gerangan ni...aduyaii..
NAK TAU SIAPA DIA NI??...biarlah rahsia..nanti tau lah siapa dia..jeng..jeng jeng..
???

Pandai mamat ni buat daging kambing perap..sedap...sotong perap saya pun sedap..puji sendiri..

Lokasi..Pantai Pengkalan Balak la...

MISI BANTUAN MANGSA BANJIR DI TEMERLOH PAHANG...

ASSALAMMUALAIKUM DUNIA...BANGUN LAH SEMUA....HUHUHU...
Lama giler aku x berbelong...kemalasan melanda diri. Macam-macam berlaku tapi kena hadap je la.

Musim hujan mesti ada banjir...tak tau nak cerita apa...aku nak cerita pasal banjir la. Pada 15/1/2015 dan 16/1/2015 saya dan rakan-rakan pergi ke Termeloh, Pahang bagi misi  memberi bantuan kepada mangsa-mangsa banjir di Kampung Bangau Tanjung, Temerloh Pahang.

Tak tau nak ceria apa la..tengok gambar je la...biar gambar menceritakan situasi kami di sana..hihihi..gambar banyak malas nak upload..








Khamis, 31 Julai 2014

Selamat Hari Raya 2014

 
Kosong-kosog.....
 
 
 

Ahad, 20 April 2014