Kata Ku


Isnin, 30 Ogos 2010

Kuih Raya 2...

Ini adahalah hasil buatan kuih raya aku yang ke dua..lepas ni tk ada yg ketiga..cukup 2 jenis aku buat..2 jenis aku tempah..yang lain terpulang pada adik aku nk wat kuih apa..dia pn dh membeli belah untuk buat kuih raya dia lak..kuih apa..aku pn tk pasti..harap2 tahun ni dia jadi lah kuih raya dia..ehehe..jangan jadi macam tahun lepas..beli barang banyak..tapi satu pun tk buat..hangat2 tahi ayam..huhuhuh


Biskut Nestum Kismis bersalut Coklat..
aku tk tahu apa nama biskut ni..lagi pun aku main belasa je buat biskut ni.. janji jadi.
Macam mak aku cakap..bancuh jer..mesti jadi..memang pun..yg penting butter, gula, telur mengikut sukatan cawan yg betul..yang lain..suka hati nk masuk apa..tepung??..masuk je..agak2 dah jadi doh..ok la tu.

Tiada ulasan: