Kata Ku


Selasa, 18 Januari 2011

Biarkan..

Biarkan aku terus berperasaan begini..indah entah lah..berbunga..entah lah..sakit hati..entah lah..nak nangis lagi lah entah. Tak dapat nak pastikan..biarkan lah dulu..hehehe. Apa aku nk buat pada tahun baru ini..dalam proses memikirkan sama ada boleh atau tidak. Kene fikir panjang walau memakan masa usia aku..hehehe..biarkan je laaa...hidup ini sekali..buat lah apa yang aku rasa nak buat. Selagi aku terdaya..hehehe.."Life is Wonderful..Life Goes Full Circle..life is our love"..hehehe..

1 ulasan:

PynGees berkata...

bie...

andainya kau mampu..andainya kau kuat m'hadapi kerenah DUNIA nie..teruskn la dgn cara kau.. org hanya suke b'sama di kala gembira..di kala musim bunga... tp sumenya hilang tatkala kita memerlukan.. betul kata kau, hidup cuma sekali..biarkan mata hati kau yg memandu ke mana arah tuju... klu ada bahagia di penghujungnya...InsyaAllah..aku m'doakan..