Kata Ku


Ahad, 24 April 2011

i'm in Luv??....


I'M IN LUV??..
hahaha..tajuk pn dah best..belum citer lagi..kalu baca citer mengewang ke lain pulokss..
ianya sekadar mengisi masa lapang aku yang tak boleh tidurrrrrr...tolongg..kenapa kepanasan hari ni..
mata aku segar bugar dah ni..ngajuk ngantuk aku ni..tu yang aku kata pada c dia..haha..dia pun golak ngan ayat aku ni..ngantuk pun boleh ngajuk..tapi memang betul apa..
cuba korang masa tu rasa ngantuk bagai lepas tu..ko tk nk tidur..layan le fb ker..chatting ker..kompom..dh tk leh tidur..lepas tu mula la..pening kepala..itu aku..kalu korang tk tau la..hihi..


ni aku dh tk leh tidur..kuar la entry aku cam gini haa..lalok la pulak..wah..wah..c dia dh membongkang tidur kot..tadi dia la layan sms aku..sbb aku tak leh tidur..cian lak...dia dah la keje sebelum subuh shafie sampai ler nk ke subuh shafie lagi sekali..sepanjang minggu ni..ni la masa dia nk tidur pueh2 sbb scene dia hari ni cepat habis..tp aku tgok..dia..tk gak tidur2..dh la pai kul 2 pagi..aku pn ckp aku nk tidur..padahal..ngadap blog adik eak..lepas tu..mengatal lak..ubah blog aku dh mcm scary puloks aku tgok..apa2 je la..ubah angin..hihi..
mata aku pn dh mula naik lebam
erkk..
dah la..hampir kul 4 dah ni baik aku membuto..lagi berapa jam dh nk bangun subuh..lepas tu..apa lagi titunnnn balikkkk..
angyang..

2 ulasan:

PynGees berkata...

t'uja aku bc taju n3 ko kali nie bie... tmpng gembira aku bila n3 ko this time b'baur sprt seorng yg sedang di awang-awangan melayan perasaan yg mgkn x lama lg kn berkesudahan..amin...:D

alammaya berkata...

hihi..insyallah.t.q gee.aku mampu berdoa je la..agar kesudahannya mencapai tahap piawaian yang di inginkan..hihi..