Kata Ku


Rabu, 27 Julai 2011

Deroyan..deroyann..

Sekarang ni mana-mana ada terbau durian..dah musim la katakan..termasuk la kat umah aku ni..belakang umah aku ni kebun durian dan buah-buahan lain, hasil tanaman Arwah atuk aku dulu..arwah atuk pernah cakap.."atuk tanam pokok-pokok ni  tuk cucu-cucu atuk makan nanti"..mmg betul pun...bila dah ada hasil..cucu-cucu eak yang konyang makan..hihi..Terima kasih atuk ku sayang...semoga rohnye di cucuri rahmat dan di tempatkan bersama orang-orang yang beriman..Amin..
 Ini ler Kebun Md. Jai..belakang umah aku jer..best p sini hilang kan stress..

 Pagi-pagi aku dh p kutip deroyan..ngan baju tidur pn jd la..hihi

Hasil kutipan...

Keselapan takut buah deroyan himpap kepala..

Yang ni..salah sekor kucing yang suka ngekor p kebun..jadi bodygurd..hihi

4 ulasan:

PynGees berkata...

bestnya bie ada dusun sndri... aku yg tgk dr dlm fb nie pn terasa nikmatnya korang b'bakti pd tanah...

alammaya berkata...

hihi..mmg best..agak2 otak kusut..turun le kebun ni..pasti tenang jeee..seronottt..ssgt..meh bawah Q p kebun..mst dia suker..hahaha

hasrul yushairi - hy berkata...

baper banyak pokok durian blkg umah bi?

alammaya berkata...

En.hasrul> adalah dlm 49 poko kot..atau lebih..tk kira lak..hii