Kata Ku


Isnin, 24 Oktober 2011

Ini adalah masakan aku sepanjang minggu lepas hingga la ke weekend..hihi..semuanya percubaan kecuali nasi serai tu..dh biasa masak..cer tengok marble cheese cake aku tu aku bakar guna bekas orang pergi masuk hutan..hihi..test jer..jadi la pulak..hadaplah gambar-gambar masakan aku ni.tak tau nak citer pasal apa..ini je la yang aku suka buat..
 Marble Cheese Cake

 Nasi Serai berlauk ayam masak rempah..ermm..yumyum..

 Murtabak Cream Cracker@Lasagnia

 Hihi..yang ni Pizza..guna tudung periuk pun boleh..janji jadi..hahaha...
dann....
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
Aku selitkanlah pic aku..yang dah tembam niiii....dan sekarang makin tembam..hahaha..huhuhu..susah hati macam mana mau turun berat badan yang sudah terlebih nih..degil lak tu..tak mau turun2..sejak raya hari tu..turun pun sekejap je..lepas tu..mula berselera makan makin terul..over weight aku di buatnyer..kata nak diet..cakap je lebeh..tapi terlebih je sebenarnya..pantang orang ajak makan..nak lak makan free depan mata..aku apa lagi belasah je laaa..nak lagi duduk kat opis atas ni..adeeeee je makanan..yang di hulur..hihi..rezeki2..alhamdulillah...

2 ulasan:

farmys berkata...

macam ku kenal.. tapi dimana yaa..

alammaya berkata...

hahaha..mmg konal pun...