Kata Ku


Rabu, 23 Mei 2012

Teambuilding at Bukit Gambang Resort City, Kuantan Pahang..

Selepas balik dari bercuti di Bandung, rehat sehari keesokanya aku kena pergi kursus Teambuilding pulok..aduh..penat memang tidak hilang lagi bertambang ler penat kt Gambang. Tapi nasib baik kursus ini tidak ler memeningkan kepala otak aku..enjoy je..yang paling seronok..masa teambuilding buat kat kawasan hutan..best, seronok, lawak dan penat. Paling spoting malam Arabian Night..pompuan semua memang best..ikut tema...lepas Arabian Night..kami buat projek sendiri, apa lagi Karaoke lerrr...memang otak gila-gila goyang habis..hahahaha..

 Team aku menang..team kwok..kok.kok..team ayam..hihihihi

 Game kt atas sume best2..paling best game bang..bang..lawak gilerrr..sakit perut aku gelak annn..sampai kuar air mato..

 

Arabian Night...

 Karok time...

Ceeewahhh...ada style Arabian tak..hihihi..mata dh mcm pakai lens ler pulok coklat eak..Pengsan Rozita Che Wan aku kebas bulu mata dia..

Tiada ulasan: