Kata Ku


Sabtu, 10 Januari 2009

2nd intake

Hari ni aku bertugas di kaunter pendaftaran. Bosan sungguhn menunggu kehadiran pelajar baru yang datang macam kura-kura lambat..tak ramai yg datang, setakat 12.10 pm ni aku menanti hanya 18 orang sahaja yg hadir dan di jangka seramai 100 orang. Naik bosan aku menunggu. Nasib baik aku bawa Novel bertajuk "Dilangit Cinta". Hilang sikit kebosanan aku, dan lebih menyeronokkan aku boleh bukak internet kt sini..ehehehe..leh la aku lakarkan apa2 kat sini. bila aku dah bosan aku sambung semula membaca novel. Tak sabar rasanya nak tunggu pukul 12.30 pm. Mata aku dah terbayang tilam dan bantal je..huhuhu....tapi tak apa la aku keje pun boleh claim kira overtime ler..cuma tu la..rugi sikit sebab aku kene potong 2 jam dari overtime aku ni, sebab aku kene menanggung kerja sahabat aku yg sedang cuti bersalin. Kini kerja aku makin bertambah la dan bertambah la KP aku dari 2 dah jadi 5 KP nak aku layan...apa-apa pun aku layan jer..kerja tetap kerja. kat situ le aku cari rezeki.

"Hidup aku kini merindui apa yg dah aku hilang...sukar tuk aku lupakan dalam sekelip mata..kesepian dan kerinduan menemani aku"

Tiada ulasan: