Kata Ku


Isnin, 5 Mac 2012

Rambut...

Yeaaa...dah boleh ikat rambut..aku suka..suka..suka..sesangat..hihihi. Sebelum ni rambut aku pendek..sebab mengalami keguguran rasa macam teruk..sebab tu aku gunting pendek sangat-sangat pendek..macam rambut sofea jane masa pendek tu..hihihi..masa mula-mula pendek tu seronok..lega je rasa...tapi lama kelamaan..macam rindu je kat rambut panjang, rasa nak ikat, tapi tak boleh ikat. Siap aku beli pengikat rambut. Tunggu punya tunggu...alhamdulillah..dah boleh ikat walaupun kontot je nampaknye hihihihi..yang penting berikat. Selesa je keadaan aku dan rasa terurus bila rambut di ikat...
Itu je la yang aku nak kata kan..hahahah..selamat malam...

Malam Yang sepi di baluti selimut..
Mata terpejam mengikut arahan
Lena dibuai mimpi-mimpi indah yang di harap
Adakah setiap yang di impikan itu menjadi kenyataan..
Persoalannya adakah mimpi dan impian sama..???,,hihihi
Kompom ler tak sama..hahahaha...cuma yang sama..semua yang diharap yang indah-indah sahaja

ok Gud nite n nice dream
.msg from sum1..
"i will try flying into your dream"
tak perlu nak coba-cobaan..masuk terus..memang di undang tak perlu membayar tol..hihihi..

Adiosss...>>>>>

Tiada ulasan: