Kata Ku


Jumaat, 22 Jun 2012

Tekak ku sakit...



Erkkkkkkkk..sakit tekakkkkkkkk..hohohoho..dah seminggu mengalaminya..makan obat tu tak elok juga..siap deman, bisa-bisa badan..huhuhu..demam-demam pun aku tetap pergi kerja..banyak benda aku nak kene settlekan..dengan senarai tugas yang dah berubah buat kau poning kepaloooooooo...mana satu nak capai tak tau lerr...sudah eahhh...aku cakap kat Yus..aku amik tugas tu bulan Julai je la.. Kalau boleh aku nak amik lepas Audit Tadbir Urus nanti..aku nak fokus kat failing ngan Fail Meja yang kompem ler kene ubah...diberi tugas baru lagi..ish..ish..ishh..stress aku dibuat eak...
Haishhhhhh....ini ler pekerjaan yang paling aku kalau boleh elakkan dari kene hadap..ermmm...nampaknye bendah yang aku tak suka ler yang datang dalam pekerjaan aku nih...apa nak buat..hadap je la kan..dah ler fail-fail yang ditinggalkan tu kebanyakannye tak ada minit fail..kalau ler aku ada sepuluh tangan macam sotong sonang aku nak menulis. lengguh jari jemari aku...apa-apa pun..ini adalah pekerjaan aku..cari rezeki kt situ jugakan..maka...

"Buang yang tak suka..selami keikhlasan, kegembiraan ketika membuat kerja-kerja yang ada sekarang ni..terus jadi suka.."

>Bilerr nak sihat niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...................sakit tekak nk makan pun tak berselera..walaupun perut pedih laporrr...tahan je la..jangan kene gastrik udah lerrrrrrr...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam-Selamat berpuasa. Tak tau nak cakap apa tapi sentiasa ingatkan awk.

alammaya berkata...

ermmmm...siapa lah ni..