Kata Ku


Isnin, 24 September 2012

So Beautiful when your Life be Alone!!

Oh my English...




Mistake to bet in love .. it's a big mistake in life .. but it always happens when I met the L.O.V.E.. (Senyum je)
huhuhu..back alone but not lonely.
thank you god for giving me life ..

life without loneliness .. although always hurt by love ..
grateful to be surrounded by people who understand me .. love mom ..
love youuuuuuuu .. boleh la ni....hahaha

my life is too simple ... do what I like .. eating, cooking, holiday, take a beautiful pic, buat bodoh pun ye..sleep and dream my hero. :o oh my herooo i'm still waiting you..'naik kuda' hohoho..
 (can't wait for a new hobby)..tunggu la..hobi yang dah lama aku minat tetapi masih dipendamkan sejak terjumpa dengan sahabat ni lagi membuat2 hobi aku....apabila sudah mencukupi..I will continue this hobby..dan kalu rajin 'i will update and upload in my beloggggg'.rojak betul la....jangan hangat-hangat tahi ayam sudah la...hahahahahahahahahaha..

Waittttttttttttttttttttt!!!!..hahahaha..Senget dak heroin ni...

2 ulasan:

hasrul yushairi - hy berkata...

erm bi..dah clash ke?

alammaya berkata...

Eh..tak lah..ok lg..hihihi