Kata Ku


Jumaat, 28 November 2008

Kepenatan bekerja adalah satu keseronokan...

Kepenatan mengatasi segala-galanya...hampir 5 minggu aku dan staf lain bertungkus lumus bekerja sampai malam pun ada. Maklum la musin Exam ni, macam-macam hendak di settlekan. Tambah lagi bila sistem internet di Kampus aku ni sejak kebelakangan ini menghadapi masalah, so nk buat kerja pun lembab...segala-galanya jadi lambat. Semalam satu hari internet sever down satu kerja pun tak dapat nak buat dah petang baru ok..so..sebahagian staf terpaksa ke KBM untuk siapkan segala laporan untuk meeting pagi ni. Kesian aku nengok diaorg balik sampai kul 4 pagi. Aku pula di suruh datang pagi-pagi lagi untuk bawa segala fail ke bilik meeting...berpeluh sakan aku mengangkat segala fail ke bilik meeting aras dua. Tak sempat aku nak sarapan di rumah aku bawa bekal magie..ehehhe..sampai kembang magie aku tu...bila tiba je pukul 8.00 pagi masing2 sibuk melakukan kerja-kerja akhir..tak menang tangan aku dibuatnye...apa-apa pun kepenatan tu adalah keseronokan aku dalam bekerja....tapi tu la..aku rasa cam nak migrai lakbila segala-galanya selesai...huhuhu...tak sabar aku nk bercuti di Cameron Highland esok...

Tiada ulasan: