Kata Ku


Rabu, 3 Disember 2008

Cameron Highland

Pada 29 Nov. 2008(Sabtu)..kami bertiga bercuti di Cameron Highland...memang menyeronokkan. Tenang bila tiba di sana, suasana yg menyegarkan..aku dari rumah bertolak jam 9.00 am sampai di Cameron Highland dalam pukul 2.30 pm. Aku melalui jalan Tapah..memang mengerunkan melalui jalan yg memang sempit, dengan keadaan cuaca hujan..jalan yg licin, tanah runtuh dan pokok tumbang aku tetap meneruskan perjalan aku. Tapi memang seronok mengikuti jalan yg macam tu..mencabar juga la bagi aku yg Firts time Drive ke sana...Keesokannya dalam rancangan ingin pulang mengikuti jalan Simpang Pulai Tapi keadaan yg tidak mengizinkan..jalan yg penuh sesak maklumla cuti sekolah.. aku membuat keputusan untuk mengikuti jalan tapah memang tidak menghampakan aku..jalannya tenang tanpa kesesakan. Aku tiba di rumah dalam pukul 7.50 mlm...
CACTUS VALLEY


ermm..bestnyer...yummy..



Tiada ulasan: